Emlékeztek annó az iskolában arra a játékra, aminek az volt a neve, hogy "Detektív"? Ha nem, akkor lehet már én vagyok öreg motoros, vagy arra felétek nem volt népszerű ez a játék.
Röviden és tömören annyi volt a lényege, hogy egy kisebb tömeg összegyűlt, majd az aktuális "játékmester" (még jó, hogy már akkoriban is létezett ilyen szó) kiválasztott két embert, az egyikőjük volt a gyilkos, a másikuk pedig a detektív. Utána mindenki körbe-körbe járkált egymás mellett, és a gyilkos akire rákacsintott, az 3 másodperc múlva összeesett és ez így ment addig, míg a játékos létszám engedte. (értelem szerűen annál hosszabb volt egy menet, minél többen játszottak.) A detektívnek pedig a tömegből kellett kiszúrnia a kacsingatós gyilkost.
Ha nem sikerült és az utolsó "áldozat" is összeesett, akkor a gyilkos nyert, ha a detektív megállította a játékot, és felfedte a gyilkos kilétét, akkor nyomozónk nyert. Ja igen, a gyilkos mindenesetre tudta, hogy ki a detektív (az aktuális játékmester) megsúgta neki, így el tudta kerülni, hogy véletlenül rá kacsintson. Ez akár lehetett volna a Death Note alapja is, kár hogy nem licenszeltük le akkor a jogokat, és halál lista helyett Yagami Light a puszta kacsintásával lett volna képes ölni. Elég is volt szerintem ennyi bevezető, a lényeg a lényeg, hogy 2018-ban picike kis módosítással elérhetővé vált egy online játék formájában, aminek a neve Among Us lett.
Ezt a játékot az InnerSloth nevű indie fejlesztő csapat hozta létre. A játékról annyit, hogy legénységi tagok bőrébe kell bújni, akiknek több feladatot is meg kell oldani, viszont az úgynevezett "imposztoroknak" akiket a játék automatikusan választ ki, több ízben szabotálni kell ennek sikerességét.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése